No, zbohom ! To je perspektíva . Idem do politickej emigácie
Michal Klein
O AUTOROVI
Marketer, podnikateľ, investor. Momentálne žijem v Zürichu. Pracoval som niekoľko rokov striedavo na Ukrajine a v Rusku. Poznám tak dôverne situáciu na východe Ukrajiny. Nie som za žiadnu politickú stranu. Iba za Slovákov a za Slovanov.
Budú Slováci podvedení vo voľbách 2020?
Publikované 30.10. 2019 o 10:51 Karma článku: 15.23 Počet pozretí: 24167 Počet komentárov: 198
Chystá sa podvod na Slovenských občanov? Alebo sa Slovensko skutočne uberá liberálnym smerom? Chcú Slováci LGBT, pedofilov, drogy, migrantov a americké základne, alebo je to všetko iba podvod, západný marketing a vymývanie mozgov?
Tým, že už celé dve desaťročia nežijem na Slovensku, politickú scénu pozorujem veľmi pasívne a teda bez akýchkoľvek emócií. Ako marketingovému expertovi mi ale udrelo do očí niekoľko udalostí, ktoré bežný Slovák nemá ako vidieť a vedieť, preto by som ich rád vysvetlil. Žiaľ, ani jeden politický analytik nehovorí o tom, čo sa deje podprahovo a z marketingového uhľa pohľadu. A presne o tom je tento článok.
Zo začiatku chcem upozorniť, že politika ma aktívne nezaujíma. Nechodím voliť, nie som ani napravo, ani naľavo. Som len za nás, za Slovákov a za Slovanov.
Slovenský volič sa momentálne nachádza pod obrovským marketingovým vymývaním mozgov. Ono je to tak sofistikované a dlhodobo premyslené, že bežný Slovák nemá najmenšiu šancu rozobrať sa v celom tom matrixe a chápať súvislosti. Aj mne ako marketingovému expertovi, ktorí pracuje s najmodernejšími marketingovými metódami, trvalo niekoľko týždňov rozobrať sa v tom. Je vidieť, že na tom roky pracovali tí najlepší experti. Ďalej ich budem nazývať liberálni marketéri, pretože skutočne iba tuším, kto za tým stojí: Esset/CIA, Shaviv, atď.
Na jeden dôležitý element ale títo experti zabudli: Slovanská mentalita je iná ako západná a dokonca nie je ani rovnaká u všetkých Slovanských národov, ako je to u Anglosasov. To, čo sa dalo aplikovať na Ukrajine, nikdy nebude fungovať v Rusku, či Bielorusku. To, čo marketingovo funguje v Čechách, nikdy nebude fungovať na Slovensku.
Médiá, prieskumné agentúry a voľby
Na Slovensku máme tri nástroje ovplyvňovania verejnej mienky:
– Médiá
– Prieskumné agentúry
– Voľby
– Médiá
– Prieskumné agentúry
– Voľby
Áno aj voľby. Ťažko sa to chápe, lebo ľudia chcú veriť, že žijeme v demokratickej spoločnosti a máme na niečo vplyv. Nemáme. Spomeňme si na Chuchilov výrok: „Ak by voľby niečo zmenili, tak by ich zrušili.“
Voľby 2016: Gazda pravice
Všetko to začalo voľbami v 2016 roku, kedy ešte podľa môjho názoru posledný krát neboli voľby zmanipulované. Liberálni marketéri stavili iba na vymývanie mozgov cez médiá a prieskumné agentúry, tak ako to robia v západnej EU, kde to dokonale funguje. Procházkovi dávali prehnané percentá, stavali ho do pozície premiéra a naopak, Kotlebovi dávali pod 2%. Mysleli si, že to majú pod kontrolou a že ľudia tak aj odvolia, ako im nadiktujú médiá a agentúry.
Nastal ale šok, ktorý si každý dobre pamätá: Procházka (s večne „novým“ politikom Beblavým) ledva preliezli do parlamentu a ĽSNS dostali cez 8%.
Čo si ale okamžite všimli liberálni marketingoví experti?
– Slováci nečítajú politické programy, oni reagujú iba na osoby – Preto veľmi dobre zabralo spájanie strán (Oľano-NOVA)
– Aj sami Slováci boli prekvapení výsledkom volieb, hoci odvolili ináč. Inak povedané, ak by voľby dopadli tak, ako sa mesiace vymývali mozgy, tak by to pre Slovákov skončilo vlastne úplne v poriadku. Tu sa prvý krát ukazuje fenomén Slovenskej mentality: „Ja síce odvolím niekoho, ale myslím si, že aj tak vyhrá niekto iný, veď je to aj tak jedno“.
– Slováci nečítajú politické programy, oni reagujú iba na osoby – Preto veľmi dobre zabralo spájanie strán (Oľano-NOVA)
– Aj sami Slováci boli prekvapení výsledkom volieb, hoci odvolili ináč. Inak povedané, ak by voľby dopadli tak, ako sa mesiace vymývali mozgy, tak by to pre Slovákov skončilo vlastne úplne v poriadku. Tu sa prvý krát ukazuje fenomén Slovenskej mentality: „Ja síce odvolím niekoho, ale myslím si, že aj tak vyhrá niekto iný, veď je to aj tak jedno“.
Procházka sa tak úplne vytratil z politiky a Beblavý založil platformu Spolu. Každý sa určite pýtal, na čo je to dobré, keďže už s Procházkom mal ledna cez 5%. Sám Beblavý musel mať menej ako 1%. Už tu je vidieť, kedy už liberálni marketéri začali pracovať na tom, čoho sme dnes svedkami.
Prezidentské voľby 2019
Médiá a prieskumné agentúry prehnane preferovali Čaputovú, Mistríka a Šefčoviča, akoby iných kandidátov ani nebolo. Ani jedného z nich nikto pred tým nepoznal. Čo bolo ešte horšie, všetci mali veľmi zvláštny profil a chabú minulosť: Mistrík nie je žiadny vedec, ale podnikateľ. Šefčovič je EU úradníček s platom 30.000€ a s podporou Smeru. No a Čaputová tú minulosť už nemá vôbec žiadnu (presunutie skládky odpadu z bodu A do bodu B je veľmi chabá preferencia na post prezidenta).
Od začiatku bolo zrejmé, že kandidát Smeru sa do druhého kola dostane, aj keby tam Fico postavil vrece zemiakov. A tiež bolo jasné, že tento kandidát prezidentom nikdy nebude, aj keby proti smeráckemu kandidátovi stálo len vrece bez tých zemiakov. Otázka teda bola, kto bude vo finále so Šefčovičom a zároveň budúci prezident?
Dostávame sa k „najväčšiemu problému“ našej politiky a nočná mora západného systému – ĽSNS. Takže ten druhý nemohol byť v žiadnom prípade Kotleba. Musel to byť niekto z dua Mistrík, Čaputová.
Čo sa teda stalo pár dní pred voľbami, si musel všimnúť aj marketingový zelenáč. Hovorí sa tomu splittest. Testuje sa z dvoch produktov a ktorý ukáže lepší potenciál, s tým sa ide na trh. V tomto prípade sa testovalo z dua Mistrík, Čaputová. Liberálni marketéri testovali, či sú Slováci dosť inteligentní a dajú na človeka s imagem vedca, alebo sú už totálne otupení a dajú emocionálne na výzor sympatickej blondínky. V skutočnosti nereagovali ani jedného, no aj tak v tomto teste lepšie ustála sympatická bojovníčka proti skládke odpadu.
Prieskumné agentúry hádzali % širinu-marinu. Médiá a politológovia to ešte aj podporovali a brali to ako fakt. Potom prišiel ten marketingový ťah, kde Mistrík odstúpil a vzdal sa v prospech Čaputovej. Marketingové agentúry doslova a do písmena za pár hodín presunuli Mistríkove percentá Čaputovej, čím jej vyskočili preferencie nad 40%.
V realite to takto ale nefunguje. To ako keby predavačka v obchode robila kampaň na jablká a hrušky. Ty sa tešíš na jabĺčka, ale keď prídeš do obchodu, predavačka ti povie, že už nemá jabĺčka a ponúkla by ti hrušky. Viac ako polovica ľudí by si nekúpili nič. Nejaké % by ešte rozmýšľalo a kúpilo iný tovar a asi 30% by skutočne kúpili aj tie hrušky. Prestavenie zákazníkov na iný produkt, hoci je veľmi rovnaký, zaberie nejaký čas. Určite by nešli všetci voliči Mistríka na druhý deň voliť Čaputovú. Nebola by ich ani polovica. Aj preto by nikdy nefungovalo, ak by sa Kotleba vzdal v prospech Harabina. K tomu sa ešte dostanem.
Prvé kolo volieb vraj ani nebolo zverejnené a ľudia nevedeli, ako sa odvolilo v obvodoch alebo na dedinách. Ale vraj tam boli aj nejakí voličskí cestovatelia, čo nebolo dodnes vyšetrené a Čaputová bola napriek tomu inaugurovaná. Druhé kolo, kde nebolo pochýb, že vyhrá Čaputová, bola len formalita a to už bolo zverejnené.
Prečo je Kotleba a ĽSNS nepriateľ politikov a západnej „demokracie“?
Celá táto voľba prezidenta mala jeden jediný cieľ. Aby nevyhral Kotleba, ale prozápadný kandidát bez vlastného názoru – Kiska 2. ĽSNS, či sa to niekomu páči, alebo nie, sú jediná konzistentná parlamentná strana, bez škandálov, ktorí majú jasné hodnoty, jasnú štruktúru a predkladajú a hlasujú za čisto proslovenské zákony. A rázne vedia povedať NIE americkým základniam na Slovensku, imigrácii a LGBT. Nie sú to žiadny fašisti, čo potvrdili niekoľkokrát súdy, ale patrioti. Opakujem, ak by niekto zabudol, nie som ich volič.
Ale čo je úplne najhoršie pre západ a oligarchov, ĽSNS sa nedajú ani podplatiť a ani zastrašiť. Toto je smrteľná kombinacia pre akékoľvek machinácie v politike. Sem-tam sa v histórii objavili jedinci, patrioti, ako napr. v Južnej Amerike, atď. Tých ale CIA nejakou „nehodou“ ľahko odstránila a išlo sa ďalej.
Ale teraz tu máme fenomén. Sú to hrdí bieli Slovania a je ich veľa. Celá politická strana a za nimi viac ako 300 000 ľudí. Sú slušní, inteligentní, silní (fyzicky a aj mentálne), aktívní, so zásadami, za tradičnú rodinu, za biele slovanské Slovensko a za vierou v Boha. Je ich už veľmi veľa a stále ich vďaka ich proslovenským činnom a žiadnym škandálom pribúda. Toto je doslova horor, hotová katastrofa, nočná mora pre západ, západné skazené hodnoty, skorumpovaných politikov a prozápadné médiá.
A ešte sa k tomu pridá aj Slovenská mentalita s ktorou liberálni marketéri vôbec nerátali: Slováci sa nikdy nevedia spojiť za niečo, ale vždy iba proti niekomu, alebo niečomu. A to sa práve teraz stalo. Veľká časť Slovákov sa v hlavách zatvrdlo a navždy – opakujem navždy – spojili v boji proti západným hodnotám, ako LGBT, migranti, drogy, či americké základne na Slovensku. Tu sa liberálni marketéri veľmi sekli a jednoducho istú časť Slovákov už nikdy nepresvedčia. Táto časť Slovákov už má naždy v hlavách vyryté, že všetko, zo západu je morálny bordel, špina, drogy, uchyláci, kolonizácia, ožobračovanie, ponižovanie Slovanov, atď. Žiaľ, tým, že žijem na západe, je to vo veľkej miere pravda, ale o tom sa nemôže hovoriť.
Liberálni marketéri teda zmenili plán a budú ĽSNS aspoň držať pod kontrolou a dávať im tých 10-12%. No v skutočnosti je ich už okolo 20%. ĽSNS má v strane ozajstných vodcov a charizmatických ľudí. Či už to je sám Kotleba, Uhrík, alebo Mazurek s výnimočným darom reči. Róbert Fico disponuje dokonalým rétorickým vybavením, ale Mazurek je ešte o level vyššie. Toho museli rýchlo odstrániť, lebo až veľmi rýchlo naberal na popularite. Ak už dokázal odolať tlaku Závodského v jeho štúdiu, ktorý sa zmohol len na skákanie do reči, to už museli liberálni marketéri niečo robiť. Momentálne neexistuje na Slovensku politik, ktorí by sa vedel argumentačne Mazurekovy postaviť zoči-voči.
Médiá sa snažia ĽSNS očierniť, ako sa len dá, nazývajú ich fašistami, nacistami, atď. Ak by Slováci žili v zdravej spoločnosti a fungovali by súdy, ĽSNS by za tie fašistické nálepkovanie vyhrala všetky súdy. Pravda je ale taká, že na nich média a politici nič nemá. Ak by niečo mali, už by ich preháňali po súdoch. Nie je tam žiadny fašizmus, len patriotizmus. A ak niekto spomenie šek s 1488 €, tak to sa musí mentálne zdravý človek poklepať po čele, ak toto je prejav fašizmu. Pozerajme sa na skutky ĽSNS a porovnajme ich so skutkami štandardných politikov, čo tu tí za 30 rokov povystrájali. Každý, aj ten z najzatemnenejším liberálnym mozgom musí vidieť, že ĽSNS sú v porovnaní so štandardnými politikmi anjeli. Žiaľ, ľudia len radi počúvajú krásne reči, na skutky pozerá minimum ľudí.
Zrušenie ĽSNS v čase prezidentských volieb
Aj podpriemernému právnikovi bolo zrejmé, že ĽSNS nezrušia. Žaloba stála na hlinených nohách, boli tam doslova bludy. Aký teda mal význam tento cirkus a prečo sa to odohrávalo práve v čase prezidentských volieb? Náhody neexistujú a v miliardovom biznise zvaný politika už vôbec nie.
Malo to dva významy:
– Odlákanie pozornosti Kotlebových voličov od podvodu v prezidentských voľbách. Voliči ĽSNS sa v tom čase viac obávali, aby ich stranu nezrušili.
– Testovala sa akčnosť a mobilita Kotlebových voličov – Testovali, že ak by sa voličom ĽSNS niečo nepáčilo a začali by sa mobilizovať, aký je ich potenciál.
– Testovala sa akčnosť a mobilita Kotlebových voličov – Testovali, že ak by sa voličom ĽSNS niečo nepáčilo a začali by sa mobilizovať, aký je ich potenciál.
Zažil som Majdán v 2014 na Ukrajine, a tiež náznak Majdánu v Minsku, či v Moskve, kde si našťastie Lukašenko a Putin rýchlo spravili poriadok. Takže viem a videl som, že na demonštrácie a aj na protidemonštrácie existujú experti, ktorí sa tomu roky intenzívne venujú. Oni potrebujú dáta, ako sú potenciálny počet, aký ľudia budú demonštrovať, na koľko bude demonštrácia agresívna, koľko treba policajtov, ťažkoodencov, protidemonštrácia, vodné delá a samozrejme budget. Toto všetko si museli liberálni marketéri na Slovensku zmerať. A nič lepšie ako náznak zrušenia ĽSNS nemôže byť.
Iba jednu vec som vtedy nechápal: Prečo si to vôbec potrebujú otestovať práve proti ĽSNS? Čo ešte sa chystá proti ĽSNS? Odpoveď prišla o niekoľko mesiacov.
V EU odsúdili človeka za jeho názor
Milan Mazureka odsúdili za názor. To som zostal niekoľko minút z otvorenými ústami. Vraciame sa do 50 rokov minulého storočia? A ešte viac ma prekvapila Slovenská mentalita. Nikto nič. Presne ako v 90 rokoch, keď prepúšťali ľudí z podnikov, každý čušal ako voš pod chrastou, pokiaľ sa to jeho netýkalo. Aj teraz si ľudia povedali: „Veď ide o Mazureka, nácka, fašistu, je mi to jedno.“ Ešte raz teda napíšem, ak to ešte niekomu nedocvaklo: Na Slovensku bol odsúdený človek za nepohodlný názor. Dnes je to Mazurek, zajtra ja, pozajtra ty. A potom už bude neskoro.
Liberálni marketéri presne vedeli, ako by reagovala spoločnosť napr. v Nemecku, alebo vo Švajčiarsku, ak by tam odsúdili človeka za názor: Ľudia (aj ja) by vyšli do ulíc a spustila by sa vlna obrovských demonštrácií. Ešte raz zopakujem: Tu nejde o Mazureka, tu nejde o Kotlebovcov. Ide o demokraciu. Dnes odsúdili Mazureka, zajtra teba, pozajtra mňa, a potom každého, kto vysloví nepohodlný názor.
Takže toto majú liberálni marketéri otestované. Do ĽSNS si budú ďalej kopať, oni sami aj tak nič nespravia a zvyšku Slovenska je to jedno. Len čakám, čo ešte niekomu z ĽSNS vyvedú, kto bude ďalší.
Demoštrácie „Za slušné Slovensko“
Bežný Slovák sa určite pýta, na čo sú tu demonštrácie „Slušné Slovensko“, kto ich platí a prečo im prozápadné médiá dávajú toľko priestoru? Opäť to nie je žiadna náhoda. Za prvé, aby sa rozptýlila pozornosť na skutočné problémy.
A za druhé: Ak by sa nebodaj nejaká demonštrácia s normálnymi ľuďmi zorganizovala, okamžite by ich médiá spravili hlupákmi: „Na čo idete demoštrovať, veď už tu máme slušákov. Oni majú predsa „patent“ na demoštrácie.“ Slušné Slovensko si za tie mesiace prakticky vytvorili image, že iba oni majú právo demonštrovať. Takto každú inú demoštráciu nazvú fašistickou, náckami a xenofóbmi. Aj teraz Gorila. Slušáci idú akože protestovať proti Gorile, len aby nebodaj neprišli protestovať normálni ľudia.
Mimochodom, Fica skutočne nemusím, ale aby premiér odstúpil len preto, že sa na námestí zišlo pár tisíc deciek, tak to je naozaj veľa. Veď ho volilo milión Slovákov. Toto sa nemalo stať. Nemôže ulica ukázať na niekoho prstom.
Truban, možno budúci premiér
Trubanova minulosť, užívanie a distribúcia drog, či označenie robošov za sektu, to bolo ďaleko za čiarou. Ale rozoberme si, prečo sa to stalo práve teraz. Nezabúdajme: náhody v politike neexistujú.
Kiska pred 5 rokmi vstupoval do politiky čistý, hoci každý novinár poznal, alebo si mohol veľmi rýchlo preklepnúť jeho úžernícku minulosť, členstvo v sekte scientology, alebo komunistickú minulosť jeho otca. No nechali to tak a verili, že ak to potom vyjde najavo, už to bude jedno. Liberálni marketéri ale zistili, že to bol omyl a nefungovalo to. Lepšie je spraviť to presne naopak: Najprv spraviť na Trubana politický lynč, kým ešte nie je v parlamente, nech ho médiá akože kvalitne roztrhajú. A najlepšie cez uhorkovú sezónu, keď sú Slováci vycapení na plážach v Chorvátsku. Po čase to prekryjú iné problémy, ako napr. Kočner, či Gorila. Potom prídu Vianoce, nový rok, atď. Ľudia zabudnú, polievočka vyhladne a do volieb tak už pôjde Truban čistý. Je to ako politický očistec. Potom už nikto nebude riešiť 5 gramov bieleho, LSD, bad trip, či roboš-sektu. Médiá, či agentúry mu opäť budú dávať cez 20%. A žiaľ pre Slovákov, tak aj dopadnú voľby. Liberálni marketéri už majú Slovenskú mentalitu doslova rozobranú ako puzzle.
Aká je dnešná realita
Z druhého kola prezidentských volieb, sa dá odhadnúť, koľko majú skutočne liberáli percent. V druhom kole dostala Čaputová okolo milióna hlasov. Položme si ale otázku koľko z jej voličov bolo protismeráckych? Koľko z toho milióna bolo takých, ktorí Fica nenávidia na smrť a ak majú možnosť, ako v týchto voľbách, tak spravia všetko preto, aby Ficov kandidát nevyhral? Môže ich byť 300 000? Alebo až dokonca 700 000? Veď ľudí, ktorí za tie dlhé roky Fica nenávidí, je oveľa viac, ako je sympatizantov Čaputovej, ktorá bola na výslní iba niekoľko týždňov. Čaputová tak mohla sama získať asi 5 až 8%. Ale v parlamentných voľbách nie všetci jej voliči pôjdu voliť Progresívne Slovensko. Dával by som im tak okolo 3-4%. Truban nemá charizmu a nevie argumentovať (to už keď ho Danko prevalcoval, to je skutočne hanba). Beblavý, ako som už písal, maximálne 1%, aj to pochybujem. Hlina a KDH? To si neviem ani len predstaviť, ktorí kresťania ho pôjdu voliť. Okrem toho je to neriadená strela ako Matovič. Ak by šiel sám do volieb, mal by určite menej ako minulé voľby, max. 2%. Reálne teda nemá PS-Spolu a KDH vôbec šancu uspieť. A Kiskova Za ľudí? Veď už ako prezident vyhral len vďaka tomu, že bol protikandidát Fica. A jeho škandále mu určite žiadne % nepridali. Tomu by som odhadol tiež max. 1%.
Ako ale dopadnú voľby 2020
PS-Spolu a KDH sa už stihli spojiť a spolu im dávajú cez 20%. Kisku vytiahnu médiá a agentúry nad 8%, ktorý sa tesne pred voľbami (alebo aj po voľbách) spojí s PS-Spolu a KDH. Takto dosiahnu potrebných min. 25% a budú zostavovať vládu. K nim sa pridajú ďalší protislovenskí politici ako Bugár, Matovič, Kolár, etc.
Karty sú už rozdané a liberálni marketéri presne vedia, ako to skončí. Možno ani sami politici nevedia, ako to skončí, čomu by som sa ani nečudoval.
ĽSNS budú držať na krátko a s tými 12% ich opäť posadia do opozície.
Danko sa tak stal absolútne nepotrebný a skončí za bránami parlamentu. Snaží sa ešte beznádejne prehovoriť oligarchov, aby sa nad ním zľutovali. Možno mu aj dali nejaké ultimátum, aby ukradol nejakých voličov ĽSNS – cestavanie do Moskvy, vraj vybavuje nejaké biznisy (nikto ale nevie aké), stožiar (škoda tých 60.000€, tie by lepšie pomohli niekde v nemocniciach, či v školách, atď.). Ale zmluvu, ktorú podpísal jeho rezort o amerických základniach nezvernil. Tým si určite Kotlebových voličov nezískal. Ak sa k tomu pridajú aj jeho rétoricko-vtipné neschopnosti, ktorými baví celé Slovensko, tak mám silný pocit, že oligarchovia už nad ním zlomili palicu a blíži sa jeho politický koniec. Slúži iba na odobratie Kotlebových voličov.
Matoviča si tam opäť nechajú, pretože bordel a chaos im hrá do karát. Matovič vždy spoľahlivo zahlasoval za všetko, čo chceli oligarchovia, hoci mal vždy plné ústa proti korupcii, proti mafii a proti Ficovy.
Voľby dopadnú teda presne tak, ako to prezentujú médiá a agentúry. Ľudia budú nadávať a budú sa pýtať, kto im dal hlas, kto ich vôbec volil. Premiérom sa teda stane niekto z tria Truban, Kiska, Beblavý. Medzi nimi sa opäť sa spraví Splittest.
Čo sa stane so Smerom? Je to taká poistka, ak by hore uvedený plán nevyšiel. Ak liberálni marketéri uvidia, že prišli z ich ideológiou priskoro (LGBT, pedofili, migranti, USA základne) a Slovensko ešte nie je tak zblbnuté, tak vyhrá opäť Smer a celý proces sa tak o 4 roky neskôr zopakuje. Vtedy by už malo byť Slovensko dostatočne zblbnuté, zmagorené, aby im to odvolili a držali hubu.
Prečo sa toto všetko vlastne deje
Dlho som si myslel, že ciel tohto plánu na Slovensku je Sibír (záujem USA o nerastné bohatstvo Ruska) a teda vojna proti Rusku. Migranti majú začať bojovať za Európanov, ktorým sa do vojny s Rusmi nijako nechce, americké základne sa z Nemecka presúvajú do Poľska a do pobaltských krajín. U nás ich tu skoro budeme mať tiež.
Ale to je hlúposť. Rusov nikto neporazí, tam už vojna nikdy nebude. Kto žil nejaký čas v Rusku, musel vidieť, že sú až moc hrdí patrioti a veľmi bohatí. Majú prakticky neobmedzené finančné, ľudské, technické a aj vedecké zdroje. Sú kamaráti s Činou, Indiou a Brazíliou. Toto všetko sa na západe rozpadá. Skrátka USA si na nich nikdy netrúfne. To len v EÚ máme cez naše médiá pocit, aká je Európa vyspelá a Rusko zaostalé. Všetko je to len ilúzia. K tomu si ešte západ strelil s Ukrajinou do nohy. Ľudia v Moskve, v Minsku, či v Kazachstane mi hovorili: „Západ? Nie, ďakujeme, nechceme tu druhú Ukrajinu. Nechceme tu bordel a občiansku vojnu. Nechceme drogy, nemorálnosť a tancujúcich uchylákov v našich krásnych mestách. Spasiba. Chceme kľud a poriadok.“
Takže ostal len jeden dôvod, prečo je na Slovensku tento bordel – BIZNIS:
– Aby boli ovčania ďalej šklbaní: Poistovne, dane, odvody, poplatky, nízke platy, vysoké ceny, rozkrádanie štátneho majetku a pod.
– A samozrejme zbrojarenský priemysel – americke základne na účet Slovákov, vyzbrojovanie proti fiktívnemu nepriateľovy, nákup vojenskej techniky.
– Aby boli ovčania ďalej šklbaní: Poistovne, dane, odvody, poplatky, nízke platy, vysoké ceny, rozkrádanie štátneho majetku a pod.
– A samozrejme zbrojarenský priemysel – americke základne na účet Slovákov, vyzbrojovanie proti fiktívnemu nepriateľovy, nákup vojenskej techniky.
ĽSNS je jediná strana, ktorá môže niečo zmeniť
Proti týmto biznisom stojí skutočne iba ĽSNS. AJ Matovič, veľký bojovník proti mafii, je až po uši zapletený do zlodejín a škandálov. Stačí si pozrieť pár videí Romana Michelka, kde rozoberá pokrytectvo a klamstvá Matoviča.
Už od 90 rokov chodia Slováci voliť s myšlienkou „volím menšie zlo“. Prvýkrát už tak voliť nemusia. ĽSNS nemajú jeden jediný škandál, jeden jediný prešlap, nenašiel som nič, čo spravili proti Slovensku a proti občanom. Ich návrhy sú skutočne dobré, ale nič im v parlamente neprejde, lebo ich ostatné strany izolujú. Preto by som privítal video od Romana Michelka, kde by rozobral fakty o ĽSNS.
Ľudia sa nechávajú oblbnúť rečami a sľubmi politikov a nepozerajú na skutky. Ale teraz je tu strana, ktorá nereprezentuje žiadne zlo a sú len a len za Slovákov. Iba médiami sú označení fašistami a mnoho ľudí tomu aj uverilo.
Skús si aspoň na chvíľu vypnúť zvuk všetkých politikov, nepočúvať ich slová, len sa pozeraj ich na činy – aké zákony predkladajú a za aké hlasujú. A všetko začne dávať zmysel.
Záver
Zmení sa niečo v najbližších voľbách? Nebudú zmanipulované? Väčšina ľudí si ani len nedokáže predstaviť, že by mohli byť voľby zmanipulované. Už Stalin povedal: „Voľby nevyhráva ten, koho ľudia volia, ale ten, kto kontroluje voľby.“ Voľby sú pre bežného človeka neprehľadné a nezostáva mu nič iné, iba veriť, že všetko prebehne čestne a transparentne. Ale kto dnes kontroluje voľby? Liberáli.
Sám nevidím veľa možností, ako možno bojovať proti liberálom. Slovensko majú chytené z každej strany – médiami, agentúrami, voľbami, marketingom, inteligentnými ľuďmi a … finančne.
Privítal by som, ak by portál Hlavné Správy robil každý mesiac vlastný politický online prieskum. Ak by anketu vyplnilo aspoň 1000 ľudí, čo nemusí byť problém, už by to malo rovnakú váhu, ako „renomované“ prieskumné agentúry.
Pre ĽSNS by mohlo byť riešenie, ak by odporučila svojim voličom, aby všetci vo volebnej miestnosti odfotili svoj volebný hárok a poslali ho na nejakú emailovú adresu. Alebo by na to vyhradili špeciálny server, kam by ľudia uploadli fotku svojho hlasovacieho hárka a každý by napísal meno a číslo občiasnekho preukazu. Takto by sa po voľbách jedným klikom cez obyčajný excel presne zrátali hlasy ĽSNS, aj keby ich bolo 300 000. Liberálni marketéri tak môžu oklamať, koľko % mali iné strany, ale určite neoklamú voličov ĽSNS.
Existujú iba dva póly našej politickej scény: na jednej stoja skutoční patrioti z ĽSNS a na druhej sú v jednom koši všetky tie ostatné politické strany. Síce sa zdajú, akoby medzi sebou bojovali, alebo že bojujú za Slovensko. No je to len divadlo. Keď príde na dôležité zákony a hlasovania, všetci idú tam, kam im povedia oligarchovia. Takže, ak pôjdeš voliť koncom februára, rozmýšľaj takto: „Buď ĽSNS, alebo tých druhých.“
Nejdem proti systému, alebo proti politikom, aj tak nič nezmení, hoci držím patriotom z ĽSNS všetky palce. Len som marketingovo rozobral našu politickú scénu. Úprimne si želám, no sám tomu neverím, aby voľby 2020 dopadli pre Slovensko a pre Slovanov úspešne.
Príjemný deň prajem, MK
Wahyupoker adalah situs judi pokerqq dan bandarq terbaik yang memiliki berbagai permainan terpopuler seperti bandarqq, dominoqq online terpercaya di indonesia.
ReplyDeletehttps://webbandarq.com
BandarQ
BandarQQ
DominoQQ
PokerQQ